Welkom

Welkom op de weblog van Dominee 2.0.

Later meer – nu eerst het manifest.

Amen.

6 reacties

  1. Visionair, hoopvol, richtinggevend en pijnlijk tegelijk. Wat een statement! Op hoop van zegen.

  2. Goede actie. Beter nu aan de bel trekken en mensen confronteren en wakker schudden dan stilletjes wegkwijnen.
    Ik wil ook niet als laatste een kerkdeur dichttrekken. Die deuren horen open te staan.

  3. Jan E. Walraven · · Beantwoorden

    Jan E. Walraven
    Nu of nooit.

  4. Hans peursum · · Beantwoorden

    Een helder en duidelijk manifest. Deze houding van jonge preikanten spreekt mij aan. Ik hoor bij de ouderen generatie en twee van mijn kinderen zien ook geen toekomst meer voor de kerk maar zien zich zelf wel als gelovigen. Als de God van de bijbel weer serieus gezocht wordt en wij naar zijn stem willen horen zal er weer een aanstekelijk enthousiasme ontstaan onder de mensen wat zijn weerslag zal hebben op de samenleving

    hans peursum

  5. Hinke Hoogland · · Beantwoorden

    Het lezen van het manifest was voor mij een kippenvelmoment. Schrijvers: heel, heel hartelijk dank voor deze Geestkrachtige woorden! Als iemand van middelbare leeftijd – ik ben 56 – steun ik jullie van harte. En jazeker: mijn naam mag onder het manifest!
    Ik wens jullie veel inspiratie en zegen!

  6. Kees Fraanje
    Goede zaak dat jonge predikanten maar ook anderen hier mee bezig zijn.
    Als man van 60 en als docent juig ik dit toe

Geef een reactie

